Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Customer Service Team Leader - Banking Industry
Thông tin chung
Ngày đăng
10/12/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Quản lý nhóm- giám sát
Số lượng tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Ensure all agents are achieving their daily KPIs in qualitative metrics
- Monitor scoring KPI statistics
- Isolate and identify areas of improvement in members' performance
- Monitor daily reports from the supervisor
- Provide leadership, guidance, and support to the team members
- Manage refreshments & training for agents
- Handle major incidents that cannot be resolved by agents
- Identify & escalate issues to the related teams when out of the scope of this department
- Find issues among members related to productivity and problem-solving
- Accept and process special requests from customers as per SOPs
- Manage recurring meetings with team(s) to review performance
- Manage routing and payment method enablement as per available inventory defined by SOPs
- Ensure all cases are solved within the required timeframe following the company’s SOPs
- Report fraud to the company’s risk team
Yêu cầu công việc
- 1 year minimum supervising/leading a team of 10 or more people in a call center/contact center environment
- Experience in Banking is a plus
- English communication skill
- Experience in a high-growth organization strongly preferred
Quyền lợi
- Periodical bonus: twice/year
- Position promotion, salary increase: once/year
- 13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
- Insurances followed Vietnamese Labor Law
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Tân Bình
Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Địa chỉ:19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM
Quy mô:Trên 300 người
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.