Công Ty Tnhh Giải Pháp Linh Hoạt Xipat
Customer Support Representatives Weekend (Remote)
Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!Ngày cập nhật:30/10/2024 16:03
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
30/10/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team;
- Creating support tickets for the team;
- Clarifying the customer’s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution;
- Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always;
- Responding promptly to customer inquiries;
- Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system;
- Collecting customer information and analysing customer needs to get insights into current/ future products or services;
- Ensure customer satisfaction and provide professional customer support;
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships;
- Develop trusted advisor relationships with key customers.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in Customer Support and 6 months of remote work experience;
- Available to work on Saturday and Sunday, according to management’s arrangement:
+ Work 16 hours over 2 days with 4-8 hour shifts (including morning Monday)
- Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to 6.0 or higher);
- Knowledgeable about e-commerce platforms: Shopify, Woo Commerce, Wix Commerce is an advantage;
- Proficient typist and easily adapts to new software applications;
- Self-motivated individual who enjoys winning as a team;
- Optimistic, enthusiastic, and people-centric focus;
- Great problem-solving skills and ability to collaborate.
- Onboard training requirement: 10 days in company 30 minutes weekly or bi-weekly to online training sessions, based on the team’s requirements after finishing onboarding time;
- The interview process consists of 3 rounds:
+ Round 1: Writing test;
+ Round 2: Case Study live chat with an agent;
+ Round 3: Interview.
Quyền lợi
You will get:
- Salary 6 NET – 9 NET;
- Bonus: Review bonus, Feedback, Cross – upsell. Income up to 13 mil;
- Annual salary review if employed for one year or more.
Địa điểm làm việc
Hà Nội, số 18 ngõ 11 Thái Hà, Trung Liệt, Đống Đa
Chia sẻ
Công Ty Tnhh Giải Pháp Linh Hoạt Xipat
Địa chỉ:Hình thức online
Quy mô:10 - 150 người
Công ty Xipat Flexible Solutions được thành lập tư năm 2008, với sứ mệnh sử dụng các giải pháp công nghệ để tạo nên cuộc sống tốt hơn. Công ty gồm 2 sản phẩm là Game Zoka và Omegatheme trong đó sản phẩm chính là Omegatheme – cung cấp các app hỗ trợ người bán trên các sàn thương mại điện tử Shopify, WooCommerce, BigCommerce giúp tăng doanh số bán hàng, chạy quảng cáo, hỗ trợ người dùng cuối….