mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Esoft Vietnam

Customer Service Representative (Working In Shifts)

Mức lương:

10 - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

30/12/2024

Khu vực tuyển:

Hà Nội

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:20/11/2024 03:16
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

20/11/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

3

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

Dưới 1 năm

Mô tả công việc

To provide customer care:

  • Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers' public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
  • Follow up pro-actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
  • Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.

To handle customer requests/ complaints and propose a solution

  • Filter and assign requests to the relevant team/person.
  • Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
  • Ensure requests are handled properly and on-time
  • Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer-related matters.
  • Propose solutions to customer requests/ complaints.

To manage customer database and customer relationships

  • Update and maintain the customer information records, contact list.
  • Develop and maintain customer relationships.

To support Production and other departments in customer-related matters

  • Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, ETC.
  • Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
  • Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on-time.
  • Transfer finished materials to customers in case IT cannot be transferred via systems
  • Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, ETC.
  • Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
  • Greet new customers
  • Implement seasonal customer-related production workflow.
  • Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.

Others related tasks as assigned

  • Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
  • Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on-job training, coaching, mentoring to the team members.
  • Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.
  • Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values

Yêu cầu công việc

  • Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, ETC... are preferable
  • Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am). Alternately work by week (one week for a shift)
  • Experience: 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
  • Languages:Good English
  • Good communication skills, patient personality.
  • Self-motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.
  • Hard-working and good health.

 

Quyền lợi

  • 100% Insurance as Government's regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, ETC.) during 2-month probation
  • Rate night shifts: 135% salary, Rate holiday: 300% salary
  • Company provides meals
  • International, professional, creative working environment and talented teams
  • Working from Monday-Saturday

Địa điểm làm việc

Hà Nội, 348 Kim Ngưu, Minh Khai, Hai Bà Trưng

Chia sẻ

Công Ty TNHH Esoft Vietnam

Địa chỉ:
Tầng 3, 7 và tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội

Quy mô:
Trên 300 người

Công ty TNHH Esoft Vietnam là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoft Vietnam chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.

Để tiếp tục thành công của Esoft Vietnam, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh. Xuất phát điểm từ một công ty liên doanh với vài chục nhân viên, cho tới nay, Esoft Vietnam đã là ngôi nhà chung của trên 500 nhân viên đến từ nhiều tỉnh thành trong cả nước, không kể trình độ, tình trạng sức khỏe, dân tộc hay giới tính. Chúng tôi mong muốn sẽ là ngôi nhà thứ hai của thêm nhiều tài năng trẻ đam mê đồ họa hơn nữa!

img
Tải App Vieclam24h ngay!