mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam

Nhân Viên Điều Phối Kiêm Admin Văn Phòng (Admin & Traffice Coordinator) - Yêu Cầu Tiếng Anh Tốt - Phỏng Vấn Ngay

Mức lương:

8 - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

20/02/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội hấp dẫn!
Công việc đang rất được quan tâm! Ứng tuyển ngay để không lỡ cơ hội!
Ngày cập nhật:29/01/2025 04:12
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

29/01/2025

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Yêu cầu giới tính

Nữ

Số lượng tuyển

3

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Độ tuổi

22 - 30 tuổi

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

Administrative Duties: 

Document Management: Prepare and manage contracts, invoices, and purchase orders. Maintain and organize company records, both physical and digital. 

Communication & Coordination: Act as a point of contact between internal departments and external partners. Respond to emails, phone calls, and inquiries in a timely and professional manner. 

Work with logistics service providers, customs authorities, and other relevant parties.

Collecting, and managing VAT invoices, and other supporting documents from suppliers, clients

Booking car rental, flight ticket, hotel for business trips for managers

General Office Support:  Schedule meetings, prepare agendas, and take minutes. Order office supplies and manage office equipment. 

Traffic/Logistics Duties: 

Shipment Coordination: Arrange and monitor domestic and international shipments of coffee. Ensure accurate and timely preparation of shipping documents (e.g., BL, invoices, packing lists, certificates of origin).

Qualifications: Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, or a related field. 

Experience: At least 1 years of experience in administration or logistics (experience in coffee trading is a plus). 

  • Ứng viên vui lòng chuẩn bị CV bằng Tiếng Anh 

Yêu cầu công việc

Strong organizational and multitasking abilities. 

Proficiency in Microsoft Office and logistics management software. 

Excellent communication skills in English (both written and spoken). 

Knowledge of shipping procedures and documentation.

University degree in Import-Export, Logistics or related majors - is an advantage

  • Ứng viên vui lòng chuẩn bị CV bằng Tiếng Anh 

Quyền lợi

• Salary is negotiable and commensurate with ability.

• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the law.

• Other benefits of the company (if any).

• Opportunities for career advancement.

  • Ứng viên vui lòng chuẩn bị CV bằng Tiếng Anh 

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1

TP.HCM, Quận 3

Chia sẻ

Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam

Địa chỉ:
Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Quy mô:
Dưới 10 người

Việc làm tương tự cho bạn

img
Tải App Vieclam24h ngay!