Công Ty Cổ Phần Liên Á Quốc Tế ( Audi Việt Nam)
Trưởng Phòng Dịch Vụ / Service Manager
Thông tin chung
Ngày đăng
29/11/2024
Cấp bậc
Quản lý cấp trung
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
5 năm
Mô tả công việc
PURPOSE:
- The Service Manager fosters after-sales innovation and customer-centricity and plays a critical role in the delivery of exceptional after-sales service experiences to Audi brand customers
- This position oversees all aspects of the service department, including customer service, service operations, parts management, technical support, and warranty administration
- Be a key member of the dealership management team
DUTIES:
- Oversee all aftersales activities and operations. Ensure the revenue increases as per the company's strategy
- Managing the internal quality including but not limited to: recruitment, interview, training, duty scheduling, performance management, planning the headcount budget annually, disciplinary actions, and after-sales policy development.
- Checking compliance with all service-related guidelines, regulations, and requirements at the branch.
- Ensuring smooth daily operation & controlling workflow between departments in the workshop
- Developing strategies and implementing and supervising measures to rapidly increase market shares for services, parts, and accessories
- Cooperating with the Aftersales Manager of the importer to analyze and exploit market potential through regular observation, analysis, and evaluation of customer and competitor behavior in the service market
- Updating new requirements, regulations from related Authorities to Branch Manager and BOD
- Be in charge of specific reports requested by BOD/HCM Branch Manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree in automotive, engineering pedagogy, or equivalent level of professional training
- Minimum of 8 years experience in the Automotive or related industry; at least 3 years of relevant experience in Management
- Proficient in English
- Good social skills including Communication skill, Conflict management; Customer care skill, Problem-solving & negotiation skills
- Be sensitive to analyzing the automotive market, especially in luxury brand names in Vietnam
Quyền lợi
- Social Insurance full basic salary.
- Salary paid on 30 or 31 of each month.
- Bonus for Holidays/ birthday.
- Health insurance for employee and dependents (spouse, child).
- 12 days annual leave per year.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, KCN Tân Bình, P. Tây Thạnh, Tân Phú
Công Ty Cổ Phần Liên Á Quốc Tế ( Audi Việt Nam)
Địa chỉ:Số 6B, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô:150 - 300 người
Công ty CP Liên Á Quốc Tế là nhà phân phối chính thức của hãng xe Audi tại Việt Nam.
Với quy mô gần 200 nhân viên đang làm việc tại các chi nhánh HCM , Hà Nội và Đà Nẵng.
Công ty Cổ phần Liên Á Quốc Tế là đại lý phân phối chính thức của Audi tại Việt Nam. Để đảm bảo cung cấp cho khách hàng Audi dịch vụ tốt nhất, Liên Á Quốc Tế hoạt động với chi nhánh tại HCM, Hà Nội và Đà Nẵng. Audi ra mắt các sản phẩm xe Audi từ tháng 10/2008 và khai trương Hà Nội tháng 10/2009 và nhanh chóng phát triển tại thị trường Việt Nam. Để đáp ứng nhu cầu phát triển ngày càng mạnh, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên năng động, nhiệt huyêt, có kỹ năng dịch vụ chăm sóc khách hàng.