
Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Customer Service Supervisor
Thông tin chung
Ngày đăng
18/02/2025
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Quản lý nhóm- giám sát
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
We are looking for a competent Call center supervisor to organize and direct a Customer Service Team for App Support (current size 25+agents). You will be responsible for assessing their work and give them feedback to maximize performance.
- Line manager: Inbound Operation Manager
- Responsibilities
- Workfore Activites
- Hire and onboard new employees
- Staffing planning/scheduling for all app support activities
- (Included scheduling staff for current app support and estimate staff needed if new app coming)
- Team performance Monitoring
- Assist in setting targets for individuals agent and team
- Monitoring and Assessing Performance
- Team member supporting
- Answer questions from staff and provide guidance and feedback
- Anticipate escalation and take over case when needed
- Devise ways to optimize procedures, SOP
- Embed training and process change within the team, ensuring consistency and accurate delivery
- Other
- Ensure adherence to policies for attendance, established procedures
- Keep management informed on issues and problems
- Prepare results and performance reports
Yêu cầu công việc
- Education background: College Diploma +
- Basic conversation English
- Working knowledge of MS Office (Good at Excel, PPT)
- Experience
- Experience in customer service is essential
- Proven experience as call center supervisor or similar supervisory position
- Tech savvy with knowledge of commercial app, and telephone equipment
- Soft skill & personality prefer
- Outstanding communication and negotiation abilities
- Flexible and results-oriented approach
- Excellent organizational and leadership skills
Quyền lợi
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field
- Promotion opportunities
- 13th-month salary
- Insurances followed Vietnamese Labor Law
- Bonuses, gifts for Holidays
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Tòa nhà Sohobiz, 38 Huỳnh Lan Khanh, Phường 2, Quận Tân Bình, Tân Bình
Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Địa chỉ:Tòa nhà Sohobiz, 38 Huỳnh Lan Khanh, Phường 2, Quận Tân Bình
Quy mô:Trên 300 nhân viên
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.