Công Ty Cổ Phần Be Group
Cs Executive
Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!Ngày cập nhật:17/01/2025 10:22
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
17/01/2025
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
Key Responsibilities:
- Handle incoming calls, outbound calls, email, resolve customer’s complaint, provide appropriate solutions within the time limits and follow up to ensure resolution according to SOPs
- Follow communication procedures, guidelines and policies
- Collect customer feedback through rating score in order to enhance customer satisfaction
- Update customer information in the customer service database during and after each call
- Support customers with issues regarding to payment, app…
- Handle workload in a high volume to reach KPIs
Yêu cầu công việc
Requirements:
- At least 6-12 months experience at the Call Center.
- Knowledgeable in transportation, especially ride hailing platform
- Good at MS office, good English communication
- Good communication skills with a positive attitude, both written and verbal
- Must be able to work in shifts (night shifts), holidays, and weekend
Quyền lợi
Benefit:
- 13th salary
- Social Insurance
- Medical healthcare
- Annual health check
- 15 days annual leave
- Transportation fee (BE's services)
- Performance bonus
- Holiday bonus
- Team Building and many engagements activities.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 80 đường B2, Phường An Lợi Đông, Tp Thủ Đức, Thủ Đức
Chia sẻ