mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Customer Services Officer / Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

Mức lương:

Thoả thuận

Hạn nộp hồ sơ:

31/03/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:19/02/2025 07:56
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

19/02/2025

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

4 năm

Mô tả công việc

Report to: Customer Services Assistant Manager

 

Key Accountabilities:

Customer Services:

  • Warmly welcome customers in person or via telephone.
  • Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
  • Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, ETC.) efficiently and within agreed service standards.
  • Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.

Team Management:

  • Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
  • Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
  • Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

  • Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, ETC.).
  • Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

  • Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
  • Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

  • Oversee office supplies, assets, and facilities management.
  • Answer calls and perform general reception tasks.
  • Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.

Other Tasks:

  • Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
  • Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
  • Ensure timely distribution of all correspondence.

Yêu cầu công việc

  • Graduated University/ College.
  • At least 4 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
  • Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
  • Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
  • Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
  • Excellent verbal and written communication.
  • Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
  • Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
  • Proficient in MS Office; English is a plus.

Quyền lợi

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office 
  • 15 Annual leaves.

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Quận 1

Chia sẻ

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Địa chỉ:
Tầng 14, số 81-85 Hàm Nghi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô:
Trên 300 nhân viên

Việc làm tương tự cho bạn

Kiểm Toán Viên

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đức Bình

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 4 ngày

Giám Đốc Nhân Sự

Công Ty TNHH Thời Trang Zonbig

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 17 ngày

Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Avi

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 17 ngày

Trưởng Phòng Quản Lý Dịch Vụ Hậu Cần

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư An Dưỡng Bình Mỹ

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 6 ngày

HR & Admin Staff

Vpđd Premier Exim (Hk) Limited Tại Tp.HCM

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 10 ngày

Chuyên Viên Quản Lý Rủi Ro / Risk Officer

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 57 ngày

Nhân Viên Kinh Doanh

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo - Tập Đoàn Tân Tạo (Itaco)

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày

Call Center Executive / Nhân Viên Cấp Trung Trực Tổng Đài

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 37 ngày

Management Reporting Analysis Officer / Chuyên Viên Quản Trị Và Phân Tích Báo Cáo

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 37 ngày

Policy Owner Services Officer / Chuyên Viên Quản Lý Hợp Đồng

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 37 ngày
img
Tải App Vieclam24h ngay!