mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

Customer Service Manager (Korean Language)

Mức lương:

40 - 65 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

28/02/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:03/01/2025 02:03
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

03/01/2025

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Quản lý cấp trung

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

  • Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
  • Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
  • Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
  • Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
  • Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
  • Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
  • Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
  • Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
  • Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
  • Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.

Yêu cầu công việc

  • Minimum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
  • Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
  • Proficiency in English communication is an advantage.
  • Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
  • Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
  • Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
  • In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.

Quyền lợi

  • Sign-on Bonus (one month gross salary).
  • Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
  • Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
  • Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
  • Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
  • Multinational work environment with global clients and expert teams.
  • Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tân Bình

Chia sẻ

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

Địa chỉ:
19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM

Quy mô:
Trên 300 người

Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.

Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.

Việc làm tương tự cho bạn

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service

Siêu Việt Group

8 - 11 triệu
TP.HCMTP.HCM
HOT
Còn 7 ngày

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Customer Service Executive Làm Việc Tại Hà Nội / Tp. Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise

8 - 9.5 triệu
Hà Nội, TP.HCMHà Nội, TP.HCM
Còn 13 ngày

Customer Success Senior Executive / Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Giáo Dục Sáng Tạo Châu Á

10 - 16 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 21 ngày

Electronic Customer Service – Chăm Sóc Khách Hàng Khối Điện Tử (Tiếng Anh) - Q12

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

11 - 12 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 14 ngày

Japanese Customer Support

Công Ty TNHH K Frontier (Vietnam)

19 - 38 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 24 ngày

Quản Lý Nhà Hàng (Restaurant Manager)

Công Ty TNHH Dịch Vụ Ăn Uống Hoàng Tâm

16 - 30 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 28 ngày

Nhân Viên Tiếng Hàn (Customer Service) - Hỗ Trợ Qua Mail / Chat Trên Sàn Thương Mại Điện Tử

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

20 - 22 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 24 ngày

Project Manager (Korean Language)

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

40 - 65 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 52 ngày

Operations Manager

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

40 - 65 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 52 ngày

Global Account Manager

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

25 - 30 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 24 ngày
img
Tải App Vieclam24h ngay!