Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb
Crm Officer
Mức lương :
20 - 25 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
17/06/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Mô tả công việc
Function:
1. Loyalty Program Support:
- Assist in the administration and management of the company's loyalty programs, including membership enrollment, campaigns execution, program communications, performance monitoring and reporting.
- Provide support to customers service team regarding CRM initiatives inquiries.
2. Customer Data Analysis:
- Assist in collecting, organizing, and analyzing customer data to identify trends, patterns, and insights related to customer behavior and preferences.
- Collaborate with the data analytic team to generate reports and dashboards that summarize key performance metrics and provide actionable recommendations.
3. Cross-Functional Collaboration:
- Work closely with Busines Unit’s marketing teams to ensure alignment of CRM initiatives with overall business objectives.
- Coordinate with internal stakeholders to gather requirements and facilitate the successful implementation of CRM initiatives.
4. Customer Communications:
- Assist in the development and execution of customer communications strategies, including email campaigns, newsletters, and promotional materials.
- Ensure that all customer communications are tailored to specific segments and aligned with the messaging guidelines.
5. CRM Technology Support:
- Provide assistance and training to internal users on campaign systems and tools.
- Coordinate with technical team and vendors to troubleshoot, suggest enhancements to improve system capabilities to support business needs.
6. Performance Tracking and Reporting:
- Support the tracking and analysis of program performance metrics, including customer acquisition, campaign performance, customer retention, and lifetime value.
- Assist in generating regular reports and presentations to communicate insights and findings to key stakeholders.
Yêu cầu công việc
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Admintrations, or a related field.
Seniority: 2 years working experience
Language: Fluent in English & Vietnamese
Office skills: Excel, Power point, and MS word
Attitude: Great team player with ability to work autonomously to take ownership of task assigned
Functional knowledge & experience:
- Previous experience in a marketing, Loyalty or CRM-related role is preferred.
Functional skill:
- Basic understanding of customer relationship management principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite, particularly Excel and PowerPoint.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and draw meaningful conclusions.
Managerial skill:
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment.
- Detail-oriented with strong organizational and time management skills.
Quyền lợi
- Salary range: Negotiable
- Healthcare Plan from Baoviet insurance
- Meal, Phone allowance
- 24/24 Personal Accident insurance for yourself, Health insurance for yourself and your spouse & children
- 15 annual leave days/year
- Performance Bonus
- Bao Viet Healthcare
- Occupational Accident Insurance
- Annual leave: 15 days per year
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 163 Phan Đăng Lưu, Phú Nhuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb
Địa chỉ:
Quy mô:Trên 300 người
Central Retail Việt Nam (CRV) là thành viên của Central Retail – Tập đoàn bán lẻ và bất động sản hàng đầu Thái Lan. Được thành lập vào tháng 7 năm 2011, Central Group Việt Nam là một trong những nhà bán lẻ hàng đầu trong khu vực. Với tầm nhìn phát triển bền vững,cam kết của chúng tôi nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và đóng góp vào sự thịnh vượng của đất nước. Các hoạt động đa dạng của Tập đoàn tại Việt Nam bao gồm nhiều lĩnh vực khác nhau, từ điện máy, đồ thể thao, thời trang, cửa hàng bách hóa, bất động sản, thương mại điện tử đến siêu thị với quy mô hơn 15.000 nhân viên trên khắp cả nước.
Central Retail Việt Nam hiện sở hữu những thương hiệu như Big C, GO! Nguyễn Kim cùng với 268 cửa hàng và hơn 37 siêu thị trên cả nước.